Social

Η αναζήτηση στο Facebook περιλαμβάνει πλέον και κριτικές εστιατορίων!

Το Facebook εισάγει μια νέα λειτουργία στο οπλοστάσιό του, που πολλοί χρήστες είναι πιθανό να την αξιολογήσουν με… πέντε αστέρια, δίνοντάς της, τη μέγιστη βαθμολογία. Κι αυτό γιατί ο διαδικτυακός κολοσσός, δοκιμάζει να ενσωματώσει κριτικές που αφορούν εστιατόρια και χώρους εστίασης, όταν οι χρήστες αναζητούν, ή επισκέπτονται τις ιστοσελίδες αυτές, στο δημοφιλέστατο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Οι δημοσιεύσεις, που είναι ήδη μέρος του προγράμματος που αναπτύσσει το Facebok, προέρχονται από αναγνωρισμένα μέσα του χώρου, όπως το περιοδικό New York, το Bon Appétit, τη San Francisco Chronicle, το Eater και το Condé Nast Traveler.

Δεν είναι ακριβώς ίδιο με το paixnidia, ένα άλλο καινούργιο πρόγραμμα του Facebook με το οποίο προσπαθεί να δελεάσει τους εκδότες, στο να εντάξουν το περιεχόμενό τους, απευθείας στην πλατφόρμα του μέσου κοινωνικής δικτύωσης, όμως αντιπροσωπεύει μια ακόμα προσπάθεια που κάνει ο διαδικτυακός κολοσσός να εντάξει υψηλής ποιότητας περιεχόμενο στη φαρέτρα του. Περιεχόμενο, το οποίο θα εμφανίζεται απευθείας στο Facebook και δεν θα παραπέμπει τους χρήστες σε άλλους ιστότοπους. Το Facebook υποστήριξε πως αυτή η ενσωμάτωση και υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος, παρέχει καλύτερη εμπειρία στους καταναλωτές, ειδικά μάλιστα σε όσους χρησιμοποιούν τα smartphone τους.

Κομμάτι της λειτουργίας της νέας υπηρεσίας, είναι πως το Facebook θα φιλοξενεί σύντομες και περιληπτικές εκδόσεις των αρχικών δημοσιεύσεων, που θα εμφανίζονται όταν οι χρήστες αναζητούν κάποιο χώρο εστίασης, αλλά και σε αρκετές εταιρικές σελίδες των εστιατορίων αυτών, στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Οι χρήστες θα μπορούν στη συνέχεια μέσω συνδέσμων (links) να μεταφέρονται στις πλήρεις κριτικές που βρίσκονται στα site των εκδοτών που αναφέρθηκαν παραπάνω.

Προκειμένου η νέα υπηρεσία να προσφέρει πρόσβαση σε ιδιαίτερα χρήσιμες πληροφορίες σε σχέση με τοπικά εστιατόρια, το Facebook δοκιμάζει μάλιστα τη δυνατότητα να υπάρχουν κείμενα κριτικής για συγκεκριμένους χώρους εστίασης, καλύπτοντας κάθε σημείο στις ΗΠΑ. Εκπρόσωπος του Facebook δήλωσε πως ήδη, εκτός από τις κριτικές για εστιατόρια, μπορεί κανείς να διαβάσει εντός της πλατφόρμας και τις απόψεις φίλων ή άλλων ανθρώπων που επισκέφθηκαν τα εστιατόρια αυτά.

Είναι προφανές πως το Facebook επιχειρεί ένα τεράστιο άνοιγμα προς της μικρές επιχειρήσεις. Η COO Σέριλ Σάντμπεργκ πρόσφατα δήλωσε πως υπάρχουν περί τις 30 εκατομμύρια εταιρικές σελίδες στο Facebook, το οποίο με τη σειρά του προσπαθεί να αντιληφθεί τον καλύτερο δυνατό τρόπο προκειμένου να τους επιτρέψει να διαφημιστούν με τον καλύτερο τρόπο και μάλιστα σε στοχευμένο κοινό.

Οι κριτικές εστιατορίων υπήρξαν, προκαλώντας μάλιστα σχετική έκπληξη, ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κομμάτι του διαδικτυακού “οικοσυστήματος”, ειδικά καθώς οι εταιρίες μάχονται και ανταγωνίζονται για ένα μερίδιο της πίτας σε ότι αφορά τις αναζητήσεις μέσω mobile συσκευών. Το Yahoo, έκλεισε το 2014 μια συμφωνία με το Yelp το Μάρτιο του 2014, ενώ η Google είχε αποκτήσει το Zagat για 151 εκατομμύρια από το 2011.

Τα Restaurant reviews είναι το πιο πρόσφατο άνοιγμα του Facebook, στις μικρές επιχειρήσεις. Ήδη ανακοινώθηκε πως το WhaatsApp σύντομα θα επιτρέπει στις εταιρίες να επικοινωνούν με τους πελάτες τους μέσω της εφαρμογής messaging του Facebook, κάτι που θα δώσει τεράστια ώθηση στην εξυπηρέτηση πελατών.

Πηγή: paixnidia