Social

Apple: το εμπορικότερο σήμα του κόσμου!

Από φέτος, η Apple κατέχει και πάλι τον τίτλο του εμπορικότερου σήματος στον κόσμο, σύμφωνα με την ετήσια κατάταξη BrandZ, η οποία προέκυψε από έρευνα της εταιρίας εμπορικών ερευνών Millward Brown. Την περσινή χρόνια βέβαια, τη θέση αυτή κατείχε η Google.

Πριν το περσινό διάλειμμα από την κορυφή, εξαιτίας της επικράτησης του γίγαντα της ηλεκτρονικής αναζήτησης, η Apple κατείχε την πρωτιά για τρία συνεχόμενα έτη, όπως αποδεικνύουν τα στοιχεία των εκατομμυρίων πωλήσεων των προϊόντων της εταιρίας, μέρος των οποίων οφείλονται στο brand name της. Φέτος, η αξία του εμπορικού σήματος της Apple αυξήθηκε κατά 67%, αγγίζοντας τα 247 δισεκατομμύρια δολάρια!

Τη χρονιά που πέρασε, η Apple κυκλοφόρησε το πολύ καλά προωθημένο SmartWatch της, ενώ οι παράλληλα υψηλές πωλήσεις του iPhone οδήγησε την εταιρεία σε κέρδη μεγαλύτερα από τις προσδοκίες της. Αντίθετα, το σύστημα Google Glass, με τα μικροπροβλήματα και με τα μέτρια κέρδη, ενδέχεται να αμαύρωσαν την εικόνα της εταιρίας, περιορίζοντας τη γοητεία του σήματός της. Φυσικά, η Google παραμένει σταθερά στην κορυφή, ακόμα και από τη δεύτερη θέση, παρουσιάζοντας επιδόσεις πολύ καλύτερες συγκριτικά με τις εταιρίες που έχει προσπεράσει στη λίστα.

Στην πρώτη δεκάδα, συναντάμε επίσης τη Microsoft και την IBM, με την πρώτη να έχει αυξήσει μέσα στον τελευταίο χρόνο την αξία του σήματός της κατά 24%. Σε χαμηλότερες θέσεις, συναντάμε επίσης και πολλές ακόμα εταιρίες τεχνολογίας και διαδικτύου, όπως είναι η κινεζική Tencent, το Facebook, το Alibaba και το Amazon.

“Οι καταναλωτές χρειάζονται προϊόντα που ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό, τα οποία θα κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη προσθέτοντας νόημα. Αυτή είναι η αρένα στην οποία μάχονται οι εταιρίες τεχνολογίας”, δήλωσε ο Nigel Hollis, επικεφαλής αναλυτής στην Millward. “Τα κορυφαία brands, συναντούν τις ανάγκες αυτές και τις καλύπτουν με έναν τρόπο τον οποίο το κοινό εκτιμά πραγματικά”.

Για να δούμε τη λίστα με τις 10 κορυφαίες εταιρίες:

1. Apple

Αξία σήματος: $247 δισεκατομμύρια
Άνοδος σε σχέση με πέρυσι: 67%

2. Google

Αξία σήματος: $173 δισεκατομμύρια
Άνοδος σε σχέση με πέρυσι: 9%

3. Microsoft

Αξία σήματος: $116 δισεκατομμύρια
Άνοδος σε σχέση με πέρυσι: 28%

4. IBM

Αξία σήματος: $94 δισεκατομμύρια
Πτώση σε σχέση με πέρυσι: 13%

5. Visa

Αξία σήματος: $92 δισεκατομμύρια
Άνοδος σε σχέση με πέρυσι: 16%

6. AT&T

Αξία σήματος: $89 δισεκατομμύρια
Άνοδος σε σχέση με πέρυσι: 15%

7. Verizon
Αξία σήματος: $86 δισεκατομμύρια
Άνοδος σε σχέση με πέρυσι: 36%

8. Coca-Cola

Αξία σήματος: $84 δισεκατομμύρια
Άνοδος σε σχέση με πέρυσι: 4%

9. McDonald’s

Αξία σήματος: $81 δισεκατομμύρια
Πτώση σε σχέση με πέρυσι: 5%

10. Marlboro

Αξία σήματος: $80 δισεκατομμύρια
Άνοδος σε σχέση με πέρυσι: 19%

Πηγή: paixnidia